Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Say What?!


Γεια σας φίλοι μου! Σας έχω υπερτεράστιο νέο! Το Κουτουράκι μας γίνεται...visual! Ω ναι, την πήρα επιτέλους την απόφαση κ φυσικά όσοι με ξέρετε προσωπικά ή με διαβάζετε καιρό, καταλαβαίνετε ότι το να πάρει μια τέτοια απόφαση ο πιο αναβλητικός άνθρωπος του κόσμου, ε...δεν το λες κ λίγο!

Ας το πάρουμε όμως από την αρχή. Τον τελευταίο ένα χρόνο περίπου, ζω κοσμοϊστορικές καταστάσεις που δεν σας κρύβω, τις περισσότερες δεν μπορώ να τις χειριστώ. Το να είσαι control freak κ να σου συμβαίνουν ανεξέλεγκτα πράγματα...ούτε στον οχτρό μου τέτοιο πράμα!



Το αποτέλεσμα αυτών των καταστάσεων; Εγώ με ακόμα περισσότερο άγχος, να χάνω την μπάλα προσπαθώντας να συνδυάσω τα ασυνδύαστα. Δυστυχώς η περισσότερη μπάλα χάθηκε στο Κουτουράκι μου. Η στενοχώρια μεγάλη που δεν μπορούσα ν'αφιερώσω τον χρόνο που άξιζε σε κάτι που δημιούργησα από το μηδέν κ αγάπησα τόσο μα τόσο πολύ. Το να μπω σε μία διαδικασία να μοιραστώ τα γραπτά μου, δεν ήταν εύκολη απόφαση κ τώρα έφτασα σε σημείο να μην το κάνω πια. Σκεφτόμουν συνέχεια το Κουτουράκι μου, το πόσο αμελής ήμουν στο ηλεκτρονικό μου ημερολόγιο κ κάθε φορά που καθόμουν να του γράψω κάτι, μου έβγαιναν τύψεις που το είχα παραμελήσει τόσο-νομίζω ότι στα τελευταία posts οι τύψεις είναι φανερές.

Η ανάγκη μου να μοιράζομαι με τον συγκεκριμένο τρόπο, δεν ικανοποιούνταν. Δεν ήξερα τι να κάνω πάνω σ'αυτό το κομμάτι κ η λύση ήρθε στα ξαφνικά, τόσο απλά, σαν το γάργαρο νερό στο αυλάκι. Το ότι ο άνθρωπός μου είναι beauty vlogger εδώ κ 3 χρόνια, ίσως το ξέρετε. Το ότι συναναστρέφομαι κ με άλλο κόσμο του YouTube, δεν το ξέρετε. Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν, ήταν το έναυσμα (πες καλύτερα σπρώξιμο κ μάλιστα κλωτσίδι) να σκεφτώ να κρατήσω το ηλεκτρονικό μου ημερολογιάκι another way.

Αυτός ο another way, τρομακτικός. Πάντα υπήρχε ο χαβαλές σε συζητήσεις τύπου "αυτό είναι για YouTube" να βγάλω την τρελοοικογένειά μου στο YouTube, γιατί εντελώς αντικειμενικά είμαστε οικογενειακώς θεότρελοι (με την καλή την έννοια). Άλλο όμως ο χαβαλές κ άλλο το actual "ναι το κάνω". Εκτός του ότι είμαι κότα κ η αναβλητικότητα βάραγε κόκκινο, τα εμπόδια πολλά. 

Όσο χαβαλέ κ να κάνω κατά καιρούς σε διάφορες φωτογραφίες που δημοσιεύω στα social, όντως πραγματικά έχω θέμα με την φωτογένεια. Είναι πολύ τσαμπουκαλεμένη κ δεν με θέλει καθόλου. Το να συμβιβαστώ λοιπόν με την εικόνα μου σε ένα βίντεο (που κατά γενική ομολογία δεν συνάδει με την πραγματικότητα) κ μάλιστα να δεχτώ ότι θα "εκτεθώ" σε κόσμο, δεν ήταν κάτι εύκολο. Ε, μετά από 30 πλέον βίντεο, μπορώ να πω ότι βρίσκομαι σε καλό δρόμο, βρίσκω σιγά σιγά τρόπο να με συνηθίζω. Εδώ σημειώνω ότι γενικά με την εικόνα μου είμαι μια χαρά συμβιβασμένη, μια κουκλίτσα είμαι (αυτό έλειπε με πλανήτη μου την Αφροδίτη), ο φακός δεν με γουστάρει καθόλου. Εχέστην όμως, έχω προσωπικότητα κ μάλιστα μπομπάτη, ε; 

Ως προς το τεχνικό κομμάτι, άπειρα τα θέματα. Το κινητό μου είναι ναι μεν υπεργαμάτο, αλλά δυστυχώς ως προς την κάμερα κ την σταθερότητά της, είναι ολίγον εως πολύ χάλια. Το ήξερα όταν το πήρα, αλλά που να φανταζόμουν ότι δύο μήνες μετά θα γινόμουν (τρομάρα μου) YouTuber;;; Το πολύ να τράβαγα καμιά δεκαριά βίντεο τον χρόνο σε κανα γιορτογενέθλιο κ that's it. Ο συνδυασμός με το χέρι Parkinson δε, θανατηφόρος για τα ματάκια σας. Sorry κ πάλι sorry, ό,τι κ να πείτε, δίκιο θα'χετε, θα το τακτοποιήσω το θέμα λίαν συντόμως με μία πιο αξιοπρεπή κάμερα. 

Άλλο ένα θεματάκι στο τεχνικό κομμάτι, ήταν το μοντάζ. Μέχρι πριν ένα μήνα δεν ήξερα ούτε καν πως λέγονται τα προγράμματα, όχι πως δουλεύουν. Ευτυχώς το κουτάβι μου βοήθησε πολύ στο Premiere κ το Χριστινάκι μου στο Movie Maker. Πλέον το μοντάρισμα μου παίρνει περίπου ένα τεταρτάκι, χρόνος πολύ λιγότερος από το να κάτσω να σας γράψω κάτι (δεν υπολογίζω καν το χρόνο που χρειάζεται να γίνει ευανάγνωστο αυτό που γράφω). Επίσης, ευχαριστώ κ το αγόρι γάτα που παρόλο το άπειρο τρέξιμο, βοήθησε όσο μπορούσε με τα ΥouTubeδιαδικαστικά. Ευελπιστώ να λυθεί σύντομα κ το θέμα με το κωλοΐντερνετ κ όλα καλά (θα δεις τι εννοώ στα Κουτουροvlogs). 

Για το τέλος άφησα τον μεγαλύτερο κ καταλυτικότερο λόγο που φοβόμουν να γίνω public κ αυτός είναι το περιβάλλον μου, δηλαδή η οικογένειά μου κ οι φίλοι μου. Δεν έχω χειρότερο να φέρω σε δύσκολη θέση κάποιον, πόσο μάλλον κάποιον που αγαπώ. Μπορεί εγώ να έχω την τρέλα μου, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι την ενστερνίζεται ο άλλος. Σε μερικές συζητήσεις με δικούς μου ανθρώπους, κάποιοι ήταν θετικοί κ κάποιοι αρνητικοί. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν είναι όλοι γνώστες κ δεν έχουν όλοι την ίδια θέρμη στα social media. Όλοι αυτοί οι λόγοι κ ακόμα περισσότεροι με προβλημάτισαν πολύ, μόνο κ μόνο γιατί δεν ήθελα να στενοχωρήσω κ να φέρω σε δύσκολη θέση τον οποιονδήποτε. Αποφάσισα λοιπόν, για αρχή τουλάχιστον, να μην δείχνω πρόσωπα, εκτός αν οι ίδιοι θέλουν να φανούν. Είναι προφανές ότι κάποια πρόσωπα που δεν είναι δική τους η απόφαση να φανούν (όπως η ανιψιά μου), δεν θα αναφέρονται σχεδόν καθόλου, τουλάχιστον μέχρι να είναι σύμφωνοι οι υπεύθυνοί τους. Με λίγα λόγια, ο μεγαλύτερος μου σκοπός είναι να διαφυλάξω την ιδιωτικότητα όσων την θέλουν. Tα πράγματα θα είναι λίγο περιορισμένα ως προς τις εξόδους μου με τα δικά μου πρόσωπα κ θα βλέπετε κυρίως την φάτσα μου (κ το Βανιλιάκι μου βεβαίως βεβαίως).


Επειδή μ'έχει πιάσει πάλι η πολυλογία μου κ  δεν θα σταματήσω να γράφω τους τόσους πολλούς λόγους που έχω σκεφτεί για να μην βγει το Κουτουράκι στο YouTube, απλά θα σας πω τι μ'έκανε να τα παραμερίσω όλα κ να πάρω την απόφαση να πατήσω το μαγικό κουμπάκι που θα το κάνει από "απόρρητο" σε "δημόσιο". Αυτή την στιγμή, αυτό το πράγμα μου προκαλεί ενδιαφέρον κ χαίρομαι που μπορώ να το μοιράζομαι με αγαπημένους μου ανθρώπους που δεν μπορώ να έχω κοντά μου κ τους λείπω ή κ με άτομα που γουστάρουν ν'ακούσουν όσα έχω να πω.

Γι'αυτό λοιπόν φίλοι μου, εγώ η Ευανθία ή Εύη ή Εύα ή Ευάρα ή Εβίτα ή Ψιτ σας καλωσορίζω στο νέο μας Κουτουράκι κ ανυπομονώ να τα λέμε από κει! Εξάλλου ο σκοπός όλου αυτού, δεν είναι τίποτ'άλλο από το interaction.

Θα σας δώσω λινκ για το Κουτουροκάναλο, όπου όπως προείπα υπάρχουν ήδη καμιά τριανταριά βίντεο σε Playlist (που θα ανανεώνεται κάθε φορά με νέο Κουτουροvlog) κ αν θέλετε μπορείτε να τα δείτε. 

See ya!

P.S. Η μαυρίλα, η κακεντρέχεια κ ο αρνητισμός δεν είναι welcome στο Κουτουροκάναλο. Τέτοιοι τύποι κ τύπισσες, καλό θα είναι να πάνε να παίξουν σε άλλη παιδική χαρά. Εμείς εδώ θέλουμε Αγάπη. Μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου