Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire Garnier

Κατά καιρούς έχω δοκιμάσει διάφορους τρόπους για να αφαιρώ το μακιγιάζ μου, με πάρα πολλά προϊόντα διαφορετικού τύπου (γαλακτώματα, σαπούνια, λάδια, μαντηλάκια, νερά κυρίως από φαρμακεία). Λόγω του ότι έχω αρκετά ευαίσθητο δέρμα (που τώρα πια είναι κ ακνεϊκό λιπαρό), μου είναι δύσκολο να βρω ένα ξεβαφτικό που δεν θα μ’ερεθίσει, ειδικά στα μάτια. Τα μάτια μου είναι τόσο ευαίσθητα, που για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν έβρισκα προϊόν να μην με τσούζει κ έτσι  έφτιαχνα δικό μου ξεβαφτικό με φυσικά καλούδια.

Από τους φυσικούς τρόπους, ο πιο αγαπημένος μου είναι ο συνδυασμός του αμυγδαλέλαιου με το ροδόνερο. Μπορείτε άνετα να φτιάξετε κ σεις, αρκεί να έχετε ένα μπουκαλάκι κ να ρίξετε μέσα σ’αυτό μισή ποσότητα αμυγδαλέλαιο κ μισή ποσότητα ροδόνερο ή 2/3 αμυγδαλέλαιο κ 1/3 ροδόνερο, ανάλογα πως το προτιμάτε (τα βρίσκετε σε φαρμακεία ή σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα). Λειτουργεί καταπληκτικά ως ντεμακιγιάζ (ακόμα κ αδιάβροχο) κ παράλληλα θρέφει το πρόσωπο. Το μόνο που πρέπει να κάνετε κάθε φορά που θα το χρησιμοποιήσετε, είναι να το κουνάτε ν'αναμειχθούν το λάδι με το νερό γιατί είναι σαν τα διφασικά.

Δυστυχώς τους τελευταίους τρεις μήνες, έχω σταματήσει να το χρησιμοποιώ αυτό το πολύ καλό μείγμα, διότι με την επαναφορά της ακμής μου, έχω τόσο πολύ λιπαρότητα που μου πέφτει βαρύ για το δέρμα μου. Έτσι λοιπόν ξαναγύρισα στην αναζήτηση ενός ξεβαφτικού του εμπορίου.  Γνωρίζω ότι κανονικά (αφού έχω ακμή) πρέπει να ξεβάφομαι μόνο με σαπούνι (συγκεκριμένα με gel), αλλά δεν ξέρω, πάντα νιώθω ότι δεν καθαρίζει εντελώς το πρόσωπό μου αν δεν αφαιρέσω πρώτα κάμποσο μακιγιάζ πριν πλυθώ.

Δοκίμασα πάλι μπόλικα είδη ντεμακιγιάζ που δεν θα μ’ενοχλούσαν κ στην ακμή, αλλά τελικά κατέληξα ότι ο αγαπημένος μου τύπος είναι τα νεράκια Μicellaire. Τα βρίσκω πολύ πιο ελαφριά από τα υπόλοιπα, όπως επίσης κ πολύ πιο ευκολόχρηστα. Εκτός από ντεμακιγιάζ, εγώ τα χρησιμοποιώ κ με άλλους τρόπους, όπως σαν toner αν έχω ξεμείνει ή στην διάρκεια της ημέρας αν νιώσω ότι έχω βγάλει πολύ λιπαρότητα, την βγάζω με το νεράκι κ λίγο βαμβάκι.

Δεν θα πρωτοτυπήσω κ θα πω πως κ μενα το πιο αγαπημένο μου Micellaire ever είναι το Bioderma. Πραγματικά είναι ένα φανταστικό προϊόν, που του αξίζει όλος αυτός ο ντόρος που έχει γίνει για κεινο. Πάντα έχω τον νου μου να το πετύχω σε κάποια προσφορά, μιας κ τα 500ml  στοιχίζουν περίπου 15 ευρώ. Συνήθως σε ηλεκτρονικά φαρμακεία το βρίσκεις με 9-11 ευρώ κ ενίοτε μπορεί να πετύχεις 1+1 δώρο (κυρίως στο εξωτερικό). Εκεί κάνω κρα! Ξέρω πως αυτά τα χρήματα δεν τα λες κ λίγα για ένα ξεβαφτικό κ αν όντως ήταν πιο οικονομικό, δε νομίζω ότι θα υπήρχαν άλλα στην αγορά, είναι ικανό να κρατήσει μονοπώλιο.

Από διάφορες YouTubers που παρακολουθώ, είχα ακούσει από πέρυσι πολλά καλά λόγια για το νεράκι της Garnier. Να σας πω την αλήθεια δίσταζα να το πάρω, γιατί δεν πολυψωνίζω από σουπερμάρκετ προϊόντα περιποίησης προσώπου, λόγω της ευαισθησίας του δέρματός μου. Άντε να πάρω κανένα αφρόλουτρο κ body lotion κ μέχρι εκεί. Είχα ένα εκπτωτικό κουπόνι των 6 ευρώ από τον Βασιλόπουλο κ έτσι πριν δυο μήνες περίπου, αποφάσισα να το πάρω μιας κ το Bioderma μου ήταν στα τελειώματα. Σκέφτηκα πως αν δεν μου έκανε, τουλάχιστον θα μου ερχόταν μία η άλλη κ θα ήταν σαν να μην το πλήρωνα κ δεν θα έκλαιγα τα λεφτά μου όπως έχω κάνει με τόσα κ τόσα άλλα (στοιχίζει περίπου 6,50 ευρώ τα 400ml).

Τελικά η έκπληξη ήταν πάααρα πολύ ευχάριστη! Πιστεύω πως αυτό το νεράκι της Garnier είναι το μόνο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά, που μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στο Bioderma! Μπορεί να είναι ολίγον βαρύγδουπη αυτή μου η δήλωση, αλλά πιστέψτε με έχω δοκιμάσει πολλά νεράκια από πολλές καλές εταιρίες κ κανένα δεν συγκρίνεται (ούτε στην τιμή, ούτε στην ποσότητα, ούτε στην ποιότητα) μ’αυτό.

Δεν μ’ενοχλεί καθόλου στα μάτια, δεν έχει ερεθίσει καθόλου το πρόσωπό μου κ δεν έχει ενοχλήσει την ακμή μου. Με ένα δίσκο ντεμακιγιάζ θα ξεβάψω πανεύκολα τα μάτια μου χωρίς καθόλου τριψίματα κ με άλλον ένα δίσκο θα ξεβάψω όλο το υπόλοιπο πρόσωπο κ χείλη. Τις πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα, επίτηδες έβρεξα κ τρίτο δίσκο ντεμακιγιάζ κ τον πέρασα σε όλο μου το πρόσωπο για να δω τι κατάλοιπα θα μάζευε. Τελικά δεν υπήρχε λόγος για τρίτο. Σχεδόν δεν λερώθηκε, δηλαδή δεν θα έμενε ίχνος μακιγιάζ μετά το σαπούνι.

Υπόσχεται ότι τα 400ml  ισοδυναμούν με 200 χρήσεις. Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά εγώ το χρησιμοποιώ τον τελευταίο ενάμιση μήνα ανελλιπώς κ μου έχει φτάσει σχεδόν στην μέση. Νομίζω είναι πολύ καλά.

Αν θα έπρεπε οπωσδήποτε να βρω ένα μειονέκτημα, είναι ότι το νιώθω να με τραβάει λίγο μετά την χρήση, πράγμα που δεν το νιώθω με το Bioderma. Δεν είναι όμως κάτι το ενοχλητικό κ μετά από λίγη ώρα ισορροπεί στο πρόσωπό μου.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ από θέμα ντεμακιγιάζ έχω κλείσει πλέον. Μόνο αν αποφάσιζαν οι κύριοι της Bioderma  να ρίξουν κατά πολύ την τιμή του ή αν έπεφτε στα χέρια μου κανένα αντίστοιχο κορεάτικο (ως γνωστόν τα κορεάτικα καλλυντικά κ ειδικά skincare είναι το holy grail μου), θα έμπαινα στην διαδικασία να φύγω από το Garnier.

Αν γενικά δεν έχετε δοκιμάσει νερά Micellaire για το ντεμακιγιάζ σας, σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα κ ειδικά για πιο οικονομική λύση το Garnier. It rocks!

See ya!

2 σχόλια:

  1. το νεράκι της Garnier το έχω αγαπήσει...της Bioderma τώρα το παρήγγειλα -στα 100ml- γιατί με έχει "φάει" η περιέργεια να δω πόσο καλύτερο μπορεί να είναι!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειδικά για τα χρήματά του είναι καταπληκτικό! Δοκίμασε κ το Βioderma, σύγκρινε τα μεταξύ τους κ πες μου εντυπώσεις. Όσες περισσότερες γνώμες, τόσο καλύτερα ;)
      xxx

      Διαγραφή