Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Πάσχα στο Μαγαζί

Πότε έφτασε ο καιρός να έχουμε Πάσχα, δεν το κατάλαβα. Βέβαια αυτή την στιγμή, είμαι στο μαγαζί κ φοράω το μπουφάν μου το Nike, που είναι ό,τι πιο ζεστό έχω κ υποτίθεται ότι έχουμε Άνοιξη. Χμμ, νομίζω ότι ο καιρός με την εποχή έχουν ρίξει ερωτικό καβγαδάκι κ την πληρώνουμε εμείς οι κοινοί θνητοί. Καλά θα κάνουν να τα βρουν μεταξύ τους κ μάλιστα σύντομα, γιατί δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. Δεν μου έχει ξανατύχει να φτιάξω χιονάνθρωπο Πασχαλιάτικα.

Όπως πάντα, κάθε Χριστούγεννα κ Πάσχα, τα εμπορικά καταστήματα έχουν το συνεχές/εορταστικό ωράριο. Λόγω του ότι προτιμώ το Πάσχα από τα Χριστούγεννα, μου είναι πιο εύκολο να περάσουν αυτές οι ατέλειωτες ώρες στο μαγαζί, αλλά τώρα που έχουμε καιρό σαν του Δεκέμβρη, τα πράγματα είναι λίγο έως πολύ fucked up.

Η Άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου, όπως επίσης κ ο καιρός της. Ανέκαθεν, ο Μάιος ήταν ο μήνας μου. Οι μοσχοβολιές από τα λουλούδια όταν κάνω τους περιπάτους μου, ο ωραίος ζεστός ήλιος που δεν σε τσουρουφλίζει, η γλυκιά δροσερή νύχτα, η μελισσούλα κ ο μελισσούλης γενικότερα με κάνουν να ξανανιώνω. Εξάλλου, είναι γεγονός ότι είμαι χίπισσα στο πνεύμα κ δεν θα μπορούσα να μην νιώθω ότι βρίσκομαι στον φυσικό μου χώρο. Ευτυχώς δεν έχω θέμα με αλλεργίες, γιατί είμαι σίγουρη ότι θα έβλεπα εντελώς διαφορετικά τα πράγματα.

Σήμερα το μεσημέρι, είχε έρθει στο μαγαζί η ανιψιά μου η Σύλια να μου κάνει παρέα. Περπατήσαμε  λίγο στον κρύο ήλιο κ βλέπαμε τα σύννεφα που πολλές φορές τον έκρυβαν κ εκείνη γυρνούσε, με κοίταζε με απορία κ με ρωτούσε ¨που πήγε ο ήλιος;¨.  Μπορεί αυτή η φάτσα να είναι δυόμιση χρονών, αλλά συνέχεια με μαθαίνει ή μάλλον μου υπενθυμίζει πράγματα. Για άλλη μια φορά, μου επιβεβαιώνονται το ποιά είναι τα σημαντικά στην ζωή. Αυτή μου την παιδικότητα προσπαθώ με νύχια κ με δόντια να την κρατήσω κ είμαι ευγνώμων που έχω την Σύλια στην ζωή μου να με βοηθάει. 

Αφού ξεπαγιάσαμε, αποφασίσαμε να μπούμε μέσα στο μαγαζί κ να συνεχίσουμε εκεί το παιχνίδι. Αρχίσαμε να βγάζουμε δικά μας τραγούδια κ κάναμε όλους τους ήχους των ζώων. Η Σύλια κάθε μέρα λέει τι ζώο είναι ο καθένας μας (όλο το σόι) κ για σήμερα εκείνη ήταν κοριτσάκι κ η Minnie. Εγώ τις τελευταίες μέρες είμαι σταθερά γατούλα κ σούπερ (fine by me, ευτυχώς δεν με λέει αστακό ή αγελάδα).

Την τελευταία εβδομάδα της μιλάω σχεδόν συνέχεια αγγλικά κ της έμαθα κ τα χρώματα. Έχει πολύ πλάκα όταν λέει το black κ το pink, ενώ σήμερα αρχίσαμε να μαθαίνουμε κ τους αριθμούς. Προς το παρόν, οι αγαπημένοι της είναι το three κ το five.

Όταν τελικά ήρθε το απόγευμα, λίγο πριν φύγει μου είπε ότι ήθελε να κάνει κακά της. Φοράει ακόμα πάνα, αλλά σύντομα θα την βγάλουμε γιατί όπως λέει κ η ίδια, είναι μεγάλη. Της είπα ότι μπορεί να κάνει κ να μου πει όταν τελειώσει, για να την αλλάξω. Συμφωνήσαμε κ ήρθε στην καρέκλα που καθόμουν για να κρατηθεί. Χωρίς να το καταλάβω, άρχισα να της χαϊδεύω απαλά το κεφάλι κ να της τραγουδώ το Under the Bridge. Αυτό το τραγούδι είναι σταθμός στην ζωή μου κ αν μη τι άλλο, ήταν το πρώτο που πριν 20 χρόνια άκουσα κ αγάπησα τους Red Hot Chili Peppers.

Μάλλον αυτή μου η κίνηση, έκανε εντύπωση στην μικρή κ σήκωνε το κεφαλάκι της, με κοίταζε  κ μετά έσκυβε για να συνεχίσει την δουλειά της. Όταν τελείωσε, σηκώθηκε, μου έδωσε ένα φιλί κ μου είπε ότι ¨τελείωθε¨. Με το που μου έδωσε εκείνο το φιλί, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ότι αυτή η στιγμή που έζησα μαζί της, είναι τόσο πολύτιμη που θα μείνει για πάντα μέσα μου. Μπορεί να πείτε ότι είναι λίγο κουλό που θα μου μείνει το ότι η Σύλια έκανε κακά της κ γω της τραγούδαγα, αλλά εκείνη την ώρα ένιωσα ένα συναισθηματικό δέσιμο μαζί της που δεν περιγράφεται.  Μετά από λίγο, ήρθε κ την πήρε ο μπαμπάς της κ φύγανε.

Για μενα, τέτοιες στιγμές στην ζωή μου, είναι δώρα. Με κάτι τέτοιες μικρές λεπτομέρειες γεμίζω κ νιώθω ευτυχία. Θυμάμαι ότι είμαι χαρούμενη κ αισιόδοξη κ πως αν βλέπουμε τα πράγματα από την θετική τους πλευρά ή έστω αν προσπαθούμε να την βρίσκουμε σε καθετί αρνητικό, όλα είναι πολύ πιο εύκολα.

Καλή Ανάσταση (κυρίως ψυχική), Καλό Πάσχα κ καλά να περάσετε everybody!

See ya!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου