Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

April's Fools Calling Mayday

Ενάμισης μήνας πέρασε κ δεν έχω γράψει στο ηλεκτρονικό μου ημερολογιάκι. Όχι δεν είναι ότι δεν έγραφα καθόλου τόσο καιρό, δεν θα μπορούσα άλλωστε, αυτόν τον τρόπο έκφρασης τον κουβαλάω χρόνια πολλά μαζί μου. Έχω ξεκινήσει δειλά δειλά να γράφω ένα μυθιστόρημα, που πιθανότατα να καταλήξει κ αυτό στο συρτάρι με τα γραπτά που έχω από τότε που πήγαινα γυμνάσιο. Του έχω αλλάξει πλοκή τόσες φορές, που όποτε διαβάζω τι έχω γράψει, πονοκεφαλιάζω. Δεν είναι τυχαίο που έχω αλλάξει τόσες πολλές φορές το γραπτό μου. Οι τελευταίοι δυο μήνες ήταν τόσο έντονοι για μενα, που ειλικρινά όσα συνέβησαν αυτό το διάστημα, δεν μου συνέβησαν όλη την προηγούμενη τριετία μαζί.

Όπως έχω πει πολλές φορές, η Άνοιξη είναι η πιο αγαπημένη μου εποχή του χρόνου. Νιώθω πως ζωντανεύω, έτσι όπως ζωντανεύουν κ τα λουλούδια με τις μοσχοβολιές τους. Μπορεί να μην πάει καλά η μέρα μου για τον οποιονδήποτε λόγο, αλλά μόνο που θα μυρίσω το άρωμα από ένα γιασεμί καθώς κάνω τον περίπατό μου, αυτομάτως τα ξεχνάω όλα, φεύγουν όλα τα μαύρα από πάνω κ μέσα μου κ γεμίζω με πανέμορφα χρώματα κ μυρουδιές. Ο Απρίλης κ ο μέχρι τώρα Μάης, μ’εχουν κυριολεκτικά τσακίσει. Σαν ζυγίσιος άνθρωπος, έχω ανάγκη την ισορροπία κ αρμονία στην ζωή μου για να μπορέσω να λειτουργήσω. Εκτροχιάζομαι όταν νιώθω ότι δεν έχω τον έλεγχο των καταστάσεων κ ενώ μου αρέσουν οι εκπλήξεις σαν ιδέα, στην πραγματικότητα τις φοβάμαι πολύ. Την αγαπώ την ρουτίνα, δεν την βαριέμαι, μου αρέσει η ροζ μου η φούσκα. Παρόλο που δεν έχω ζήσει κ κάνει πολλά πράγματα στην ζωή μου, νιώθω αρκετά γεμάτη κ έμπειρη.

Κραιπαλιάζω συχνά, αλλά μάλλον όχι με τον συνηθισμένο τρόπο που μπορεί να κραιπαλιάζει ο υπόλοιπος κόσμος. Ακούω φίλους κ γνωστούς να μου λένε ότι μέσα σε ένα βράδυ έχουν γυρίσει σχεδόν όλο τον νομό κ γω μόνο που το ακούω, κουράζομαι. Για μενα η καλύτερη μου είναι να πάω σε ένα μαγαζί αργά την νύχτα (που κατά προτίμηση θα το ξέρω κ θα ξέρω ότι θα περάσω καλά) κ από την ώρα που θα μπω μέχρι την ώρα που θα βγω από κει, το μόνο που θα κάνω είναι να χορεύω. Να δίνω πολύ πόνο! Τα μόνα διαλείμματα που θα κάνω είναι για να χαβαλεδιάσω με την παρέα μου κ για να πιω νερό, μιας κ δεν είμαι καθόλου του αλκοόλ κ με ένα μόνο σφηνάκι έχω γίνει γκολ. Για να καταλάβετε, σ’ένα στέκι που είχα παλιά, όταν μ’έβλεπε ο μπάρμαν, μου είχε έτοιμο τον χυμό ανανά να με περιμένει στην μπάρα. Καταλαβαίνω πως πολλοί άνθρωποι έχουν ανάγκη από ξύδια ή άλλα βοηθήματα για να ξεσαλώσουν, αλλά εγώ ποτέ δεν ήμουν έτσι. Είμαι από γεννησιμιού μου loca κ μπορώ να τα σπάσω σαν να μην υπάρχει αύριο, μόνο με το έμφυτο κέφι μου. Έξαλλου, τις παρτάρες που κάνω συνέχεια σπίτι μου με την μουσική τσίτα κ μενα να χοροπηδάω μέχρι να μου κοπεί η ανάσα, νομίζω δεν θα τις σταματήσω ποτέ-τουλάχιστον όχι μέχρι να φτάσω σε σημείο να κυκλοφορώ με πι, που κ πάλι...rhythm is a dancer...!

Όσοι είστε φίλοι μου στο fb, πολλές φορές θα με βλέπετε να αναφέρομαι στο σύμπαν (μου) κ να κάνω ακόμα κ διάλογο μαζί του. Έχω ιδιαίτερη σχέση με το σύμπαν (μου). Σαν άνθρωπος με πολύ έντονο ένστικτο, όσο μεγαλώνω πιάνω πολλές φορές τον εαυτό μου να λαμβάνω σημάδια από διάφορες καταστάσεις που μου συμβαίνουν ήδη ή θα μου συμβούν. Καταλαβαίνω πως αυτό μπορεί ν’ακουστεί κάπως, δεν μου είναι εύκολο να το περιγράψω, αλλά αυτό που μπορώ στα σίγουρα να πω είναι πως τελικά όλα είναι καλοδεχούμενα.

Το σύμπαν (μου) λοιπόν, το τελευταίο δίμηνο με βομβαρδίζει ανελέητα κ με τις τόσες εκρήξεις συναισθημάτων που έχω, μ’έχει κάνει να νιώθω σαν Χιροσίμα, Ναγκασάκι κ Τσερνόμπιλ μαζί! Έχω φάει πολύ κάψιμο λέμε. Ήρθαν άτομα στην ζωή μου που έβγαλαν από μέσα μου τον ενθουσιασμό για έναν ανύπαρκτο έρωτα ενός 15χρονου, όπου εκεί έχασα την μπάλα, μιας κ μέσα στο μυαλό μου το ερωτικό ήταν ξεκάθαρο εδώ κ πολλά χρόνια. Αγαπώ όλων των ειδών επαφές με ανθρώπους, αλλά όσον αφορά το γκομενικό, είχα δημιουργήσει έναν πολύ όμορφο κόσμο, όπου σε αντίθεση με τους έρωτες, όλα ήταν ξεκάθαρα. Ξήγες από την αρχή για το ποιά είμαι, ποιός είσαι, τι θέλει ο ένας από τον άλλο κ αν κ είμαστε κ οι δυο σύμφωνοι, περνάν αυτοί καλά κ μεις καλύτερα. Ούτε δεσμεύσεις, ούτε απαιτήσεις κ όλα καλά. Πως έγινε κ μου γύρισε όλο αυτό, ακόμα δεν έχω καταλάβει. Ήταν όμως εμπειρίες που κέρδισα κάτι πολύ σημαντικό κ γι’αυτό είμαι ευγνώμων στο σύμπαν μου, γιατί με τον τρόπο του με ξύπνησε. Δεν περίμενα να έμπαινα καν στην διαδικασία να σκεφτώ να σχετιστώ με κάποιον ερωτικά ξανά, με όλη την σημασία της λέξης. Μου ανοίχτηκε ένας νέος κόσμος, που τον είχα κλειδαμπαρωμένο εδώ κ χρόνια.

Δεν έμεινε όμως εκεί το σύμπαν (μου). Μου έστειλε κ παλιούς καταστροφείς, που ξέρουν πάντα την κατάλληλη στιγμή να εμφανιστούν. Μυρίζονται το πότε μπορεί να βρουν ανοιχτή χαραμάδα κ τότε κάνουν ντου από παντού. Επικίνδυνες συναισθηματικές καταστάσεις για μενα, που πάλεψα πολύ ν'αποκοπώ απ’αυτές, Ένα συνεχές roller coaster που απλά εύχομαι, όταν έρθει η ώρα να σταματήσει, να μην ξερνοβολάω από την ζαλάδα.

Ευτυχώς μέσα σε όλη αυτή την αναμπουμπούλα, ήρθα πιο κοντά κ με ανθρώπους όπου δημιουργήθηκαν  νέες φιλίες. Δεν ξέρω αν είναι ευχάριστο ή δυσάρεστο όλο αυτό, αλλά σχεδόν όλοι όσοι συναναστρέφομαι, περνάνε μια περίεργη φάση αυτό το διάστημα, πράγμα  που με κάνει να μην νιώθω μόνη. Άλλοι ερωτικά πολεμάνε με τα τέρατα, άλλοι επαγγελματικά μένουν ξεκρέμαστοι στα ξαφνικά, άλλοι οικονομικά είτε θα βρεθούν από το πουθενά με πολλά φράγκα είτε θα χρεοκοπήσουν χωρίς καν να το πάρουν χαμπάρι, γενικά γίνεται ένας χαμός.

Δεν ξέρω αν είναι η εποχή που ξύπνησε τα άγρια ένστικτα της μελισσούλας κ του μελισσούλη ή αν οι πλανήτες αποφάσισαν να παίξουν αμερικάνικο κ ως άσχετοι βαράνε με την στέκα ό,τι μπάλα κάτσει προσπαθώντας να την χώσουν σε ό,τι τρύπα να’ναι, αλλά καλά θα κάνει αυτή η ταραχή να περάσει κ σύντομα μάλιστα.

Η ζυγαριά μου κουνιέται σε τρελούς ρυθμούς κ χρειάζομαι να την ισορροπήσω. Έχω ξεκινήσει ήδη τα μαγικά μου κ η αλήθεια είναι ότι βρίσκομαι σε καλό δρόμο, αλλά έχω ακόμα μέλλον μέχρι να επέλθει κ πάλι η αρμονία. Μέχρι τότε, κουράγιο κ σε μένα κ σε όσους βρίσκονται σε ένα παρόμοιο τσουνάμι. 

See ya!

P.S. Βάζω κόμματο που μου έστειλε το σύμπαν τυχαία μέσα από μια ταινία, που όμως ήταν η κατάλληλη στιγμή για να σηκωθώ, να ξεσαλώσω κ να νιώσω….ζωντανή!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου